DIY

 
Ja du bloggen! Nu tänker jag köra igång igen, får se hur lång tid jag kan vara aktiv nu då! Igår gjorde jag denna låda. Satte så klart på band och idag ska jag väl pynta den lite. Så vad la jag i lådan, jo mina kända Amaretto kakor. Ska nämligen ge dem till min kära vän. 
 
 
Så vad har hänt medan jag har varit borta? Kan ju alltid göra en vad har hänt lista med bilder.

Jag har gått och köpt mig en valpiiiisss! Hon heter Imnek vilket betyder cliff (bergsklippa). Hon är verkligen min lilla klippa. Stark i psyket, ortoligt snäll. Har en röst som om hon hade svalt två wisky flaskor och rökt fem paket cigarrer. På bilden så ligger hon i mitt knä medan vi väntar på bussen. Hon älskar att snutta på mina fingrar undertiden som vi myser. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0