Sista dagen ever!

Idag är det en dag kvar innan Studenten är här! Jag vet inte riktigt var jag är än! Det är overkligt men samtidigt jävligtskönt! Efersom jag går i en rätt så stor skola så har vi delat upp alla saker som måste göras på en hel vecka. I Tisdags var det bal. Och idag blir "Dagens mission" Studentfotot! Stått och fixat mig hela morgonen. Vet fortfarande inte om jag är helt nöjd med hur det blev. Studentklänningen kommer jag att hålla hemligt för er. I alla fall tills imorgon!
Det verkar vara lite problem med min Nya Header. Den synns inte i Google Crome! Men den dyker väl upp någon gång.
Oredan som uppstår när jag fixar mig!
Jag är Redo!
Det är ganska svårt att vara seriös på bilder.
Se där jag har en tvilling!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0