ibland så

Nu har jag precis kommit in från en solstund på baksidan! 
Igårkväll var det ju lilllördag så jag och Prinsessan♥ plus en del killkompisar gick ut på krogen! Vi hade det jätteroligt. 
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på men en sak är säker. Att jag inte kan fortsätta äta den mat jag gör om jag ska komma ner i vikt till hösten. Träningen går bra. Det är bara det att man nu vid denna årstid alltid är bjuden på grillfester och liknande. 
Jag måste som sagt hitta ett nyttigare val att grilla. Kanske ska jag bara grilla grönsaker? Kanske jag bara ska dricka vatten? Nä att bara dricka vatten lät tråkigt. 
 
Någon som har en idé på vad man kan grilla som går fort och är nyttigt!?
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0