I film är alla kroppsdelar perfekta!

Nu har det gått så förbaskad lång tid sedan jag skrev. Jag har fått det till en dålig vana! Inte bra!
Igår var jag med S vi var på Friday's och snackade. Jag såg även Spindelmannen, jag är halft skadad efter Filmkunskaps kursen jag tog under gymnasiet. Man lägger märke till så många saker som till slut börjar irritera en. Men i det hela så må jag säga att DEN NYA filmen är så mycket bättre än den förra. Plus att Peter Parker är snyggare att titta på! HAHA. 
 
En scen som jag la märke till är den då han ligger på marken, efter att ha blivigt nerskjuten av elpistolskott. Jävfla vilken snygg bak asso! Liten och fast. HAHA. Men alla vet ju att det finns rumpmodeller i filmer. Fusk är alltid tillåtet i filmens värld. Kanske är det någon annans?
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0