LOST and Found

Har nog inte nyst så här mycket någongång förut! Det är ganska jobbigt! Idag börjar jag 12.50 och slutar 17:45. Om det hade varit en vanlig dag från 08:15 skulle jag aldrig palla. Men nu är det så att jag inte längre har fysik. Valde bort fysik B. Så jag behöver inte gå.
Denna morgon har jag spenderat med att leta efter mitt pennskrin som innehöll 7 biljetter till min studentskiva! Efter många om och men hittade jag den, och som jag trodde låg biljetterna där! Nu kan jag andas ut!
Nä nu ska jag sminka mig och sedan äta lunch. funderar även stort på att ringa min frisör och be henne styla mitt hår
till skivan! Kanske oxå passa på att klippa det!
Men under tiden får ni titta in denna bild! Det är Sesi.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0