Nu är det dags!

Nu är det dags att jag tar mig tiden att börja blogga igen!
Den här veckan har varit så full utav saker och jag har inte pallat blogga om allt. Lite saker måste man ju få hålla hemligt. Knas nog.
Skolan har börjat på allvar nu och jag upptäckte att jag verken har träffat S eller Prinsessan♥ på över två veckor! Det är sjukt. Mår nästan dåligt av det. Fast ikväll har jag bestämt mig att jag och S har tid att träffas. Å här finns det inga men! Just nu håller jag mpå att ladda min kamera (den dåliga) så att jag kan ta några bilder som jag kan lägga upp. Har nämligen köppt lite nya kläder. Å vad jag älskar kläder!
Vi ses snart igen. Ska skriva klart en läxa och sedan kolla lite på White collar (linkade första avsnittet), ska nog även fixa lite till Prinsessans♥ föddelsedags present! Hon kommer att ÄLSKA den! Kom på världens bästa idé. men den kommer jag inte avslöja då jag vet att hon grundläser min blog!
Glöm inte att jag Älskar er <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0