måndagssyndromet!

Jag är så trött så trött så! Jag vill sova, vilket jag redan har gjort haha. Måste även plugga lite till. Ska nog sätta mig och titta på ensam mamma söker ikväll. Kollar aldrig på sånna pogram, men jag känner för det.
När jag kom hem från skolan så ställde ajg mig och bakade en tosccatårta till mig och Prinsessan. Men Prinsessan kunde inte komma och plugga idag, Så nu står min tosccatårta i köket och väntar på att någon (inte jag) ska äta upp den.
Igår var jag hos farmor och tog hennes toscca recept men min blev inte lika god. Måste träna lite. HAHA
Fick även några pälsat av farmor. Åh vad jag älskar päls!! Visst jag är ute eftersom det i år ska vara FUSKpäls.... Men jag tycker så här... Varför ens Fixa FUSKpäls om du HATAR päls! Lixom det motsäger ju allt du tror på typ. Tycker även att om man slaktar ett djur för mat så kan man lika gärna ta vara på pälsen oxå. Får visa er min vinterpäls sen! Nu ska jag titta lite på White Collar!

grr snygging!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0