tredje inlägget för kvällen

Sitter och lyssnar till Carolina Liar medan jag väntar på att klockan ska bli 7. Då ska jag nämligen till stallet för det är teori! Ska nog ta med mig min kamera så att jag kan ta lite blogg bilder.
Imorgon alla håll i er så är det PROV i filosofi för min del. Jag fattar inget och jag ska nog snart läsa det sista i boken inför imorgon. Ska nog oxå gå upp tidigt så att jag kan plugga lite till.

En nackdel med att ha kille när man fortfarande är i skolan är att man inte knappt får tid för sina läxor. Vilket suger i sin tur, men det suger ännu mer att inte kunna träffa pojkvännen sin. Vilket ser ut att bli planerna för denna vecka. Dock får jag se framemot i helgen så vi "firar" en månad.

Tog lite bilder på vår stumptalrik. Asso vi brränner upp alla ljusstumpar på detta vis. Det är fett mysigt att sitta och äta när ljusen briner. Men glöm inte DEN SOM TÄNDER SLÄCKER!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0