Sov så länge du vill!

Det fungerar inte för mig! Inte idag i alla fall. Det blev lite för få timmar av sömn idag så när jag slutade  skolan 11.05 så åkte jag hem för att plugga. Men jag var så trött att jag gick och la mig en timme i sängen. Mycket välförtjänt sömn. Nu snart ska jag åka till stallet. men först ska jag göra två uppgifter klara i fysiken.

Några vet att jag ska på maskerad/18 års fest nu i veckan, Tema är indien och nu ska jag citera från eventet på fb vad som stod. "TEMA : BOLLYWOOD dvs Indiskt, kom utklädd eller stanna hemma! 
no comprende? tänk er: aladdin, sultan, hinduiska gudar, buddha, anden i flaskan, en ko, Paki, apa, elefant, magdansös!"
Tydligen är det bara jag som finner felet i denna förklaring. Finn felen.
Jag tänkte mig i alla fall för att klä ut mig. Å nu har jag kommit på den bästa outfiten ever! Jag frågade min indiska kusin om hjälp och genom att komenera min och hennes förslag kommer jag vinna outfit-tävlingen.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0