Smal?

Jag känner att jag har lagt av med träningen och målet på att bli smal. I somras tappade jag 5 kg bara pga att vara sjuk samt mycket gym träna. Så börjar skolan och man tappar allt.
Jag lägger upp ett nytt mål. Sluta äta så förbaskat mycket som jag gör! Det kommer vara lättare sagt en gjort. För jag älskar bullar och bakelser. Samt kommer jag att befinna mig på olika hundträffar där man frossar i kött och grillat.
Men jag kan inte bli slö nu bara för att jag skaffat en underbar pojkvän och för att jag går i skolan. Måste ju vara fiin för han oxå lixom, inte för att han har sagt något han gillar ju mig som jag är, Men jag vill känna mig fiin för han.
Så nu sitter jag och funderar på om jag ska ta upp min matdagbok igen och se till att komma tillbaka till mina matvanor jag hade för en månad sedan.
Varför jag snackar om detta nu är för att S som alltid varit fiin men haft lite större mage än mig har gått om mig oh blivigt en sExboomb! Dock tror jag inte hennes livsstil är sunn, men ändå den som vill bli fin får lida pin? Pratade med pojkvännen om att vi ska börja träna, vilket han redan gör, och han tyckte det lät som en bra idé. Så nu ska vi börja med att jogga tillsammans.
Vet inte hur det ska gå men för jag har tappat all kondis.
ägg och nötter till frukost! :)

Kommentarer
S

Hahahaha well thank you sweetie!! Jag kan skicka iväg mess lite då och då. "ÄT INTE ÄT INTE!!!" Så tänker jag när jag är hungrig. Så ska vi vara sexbombs tillsammans ;) <3

2011-10-05 13:58:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0