Plugg?

Har varit hemma några timmar nu. Hade bara en lektion idag tydligen. Min historia lärare är sjukskriven på halvtid, då hon väntar barn. Så vi fick gå hem från skolan tidigare. Super härligt.
Nu sitter jag och ska skriva på min labbraport, som jag så väl har glömt bort "omedvetet", medan jag dricker mitt dagliga kaffe.
Dagens Ilansdproblem kommer att bli Pendeltåget! Gud va det altid krånglar. Det är antingen någon som begår självmord genom att hoppa framför tåget, eller så går tågen sönder, eller så är det bara så enkelt att tågen gör sig själva försenade.... Ghud vad jobbigt. Dock hann jag precis till min första och sista lektion.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0