Plugg, Kaffe och yamas

Sitter i köket medan min mamma och pappa renoverar och målar på övervåningen. Det är plugg time som gäller. Det är söndag vilket innebär en PJ dag! Kaffet mitt har kallnat så jag ska nog gå och göra mig en ny kopp. S drygar sig en aning men jag förstår henne, PLUGGA i 10 timmar i går och idag göra desamma! Det kallar jag inte någon som helst bra idé. Inte konstigt att fler och fler NV elever går i väggen redan som 17 åringar (andra året) och om man inte gjort det i tvåan kommer man alvarligt hamna i psykiskohälsa som nybliven vuxen! Inte bra. Tycker så att politikerna måste göra något åt saken. Kanske sätta in ett fjärde år? Eller grilla än i ettan.
Jag har precis gjort klart min första labraport, snacka om att den blev bra. Nu ska jag sätta mig och fucka min hjärna med filosofiboken. Har prov på det i veckan. Baiis

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0