När blir det Seriöst?

När jag gick in i badrummet här om dagen och drar ut badrumslådan ser jag en sööt ensam tandborste stå där, Det tog ett tag att inse att det var pojkvännen♥ som ställt den där. Snacka om att det värmer i mitt hjärta.
Vissa säger att man kan kalla ett förhållande seriöst när killen bajsar på tjejens toa. Men hallå hur vet man om han bajsar? HAHA
jag säger att ett förhållande blir seriöst när man börjar lämna saker så som tandborste, shampoo, o.s.v hos varann. Jag tycker även att ett förhållande blir seriöst när man inför en rutin.. så som Hos mig i veckan, hos han på helgen. eller nått...
Så när tycker ni att ett förhållande blir seriöst?

Kommentarer
ccissi

när man bajsar med öppen dörr ;)

2011-10-17 20:18:21
URL: http://ccissiduvet.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0