morgon!

Nu har jag skickat i väg pojkvännen på sin match och Sesi ligger i sängen och sover.
Daden ser fin ut. Jag ska först iväg till dansen och dansa av lite kalorier sen ska jag hem för att hjälpa pappa att resa väggen. Sen blir det utgång på kvällen. Kanske blir det Spitfire. Vem vet.

Igår var vi på middag, jag och Pojkvännen. Vi var hos finfina Linnea. Men vi kunde inte följa med och Bowla eftersom både jag och Älsko skulle upp tidigt.
Nu ska jag sätta på mig dans kläderna för att åka in till stan för att dansa!

Kommentarer
Sara Adlers

Kan du inte lägga upp en bild på denna pojkvän? ;D

2011-10-09 16:06:58
URL: http://adlers.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0