momentanhastigheten

Fysiken är jobbig men inte omöjlig! Läste just på S's blogg. I sitt senaste inlägg snackade hon så klart om träning och hur man räknar kcal. Rena rama fysiken i det. Blev lite små less på henne och mig själv för att hon är så dukig samtidigt som jag kom på mig själv att äta en chokladbit.
Denna dag har annars varit en smal dag! Vaknade nämligen upp med världens sexigaste mage, så jag tyckte att jag förtjänade lite choklad.
Snart kommer mamma hem efter dagis hämtadet av Sesi å när hon gör det så ska jag städa mitt rum! Pojkvännen kommer över idag. Han kom inte över igår eftersom han tyckte att jag inte skulle bli distraherad när jag pluggade.... rena rama Bullshiten... vadå distraherad, det blir jag väl inte alls? xD
Dock tror jag har känner mig mer än vad jag gör i den biten. För om han skulle vara här så skulle jag inte kunna plugga.
så jag ska inte skylla på det. Ska laga honom ett gott kvällsmål efter hens träning så att han inte behöver sova hungrig. *duktig flickvän jag är* 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0