blooooooooogggggggaaa

Idag var det SKOLA! För er som inte hade skola idag så grävner er någon stans. thihi nej skämta. Skoldagen var inte så jobbig även fast jag slutade halv fem. Nu sitter jag och lyssnar på musik och packar för att åka till Pojkvännen ♥ eller han hämtar mig efter sin träning.
När jag kom hem tog jag mitt dagliga kaffe och satte mig för att skriva rent i min nya sjuämnes kolegeblock. Jag lovade mig själv i ettan att aldrig någonsin köpa ett sådant block någe mer då jag massvis med gånger tappade den på golvet och alla papper föll ut. Men nu så här i trean orkar jag inte gå runt med flera olika block till alla olika ämnerna, glömmer dem hemma eller så pallar jag inte hämta blocken. Så till helgen blir det nog att scrapbooka framsidan så att den blir personlig.
jag med min nya hösthatt som införskaffades på junsele marknad i somras.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0