segpropp!

dagen har varit den segaste på länge! Tog hela söndagen för mig att repa mig efter en galen lördag ute på krogen! Somnade på DJ-gurrejs soffa och nu har jag ryggskott! Jätteroligt.
Jag är en snäll flickvän som låter min pojkvän sova, i brist på en nattssömn. Hans flyg blev inställt igår så han fick åka buss hem. Å när han kom hem, vid 3, upptäckte han att han glömt sin nyckel. Tycker synd om honom så jag låter hoom sova.
Igår var det the horse show för alla häst galna. Jag var där med linnea! Det var mega mystigt. Vi shoppa galet i anexet. Eller inte jag då. Jag hittade inte den typen av nosgrimma jag sökte till hästen min. Men dock hittade jag en kudde till mig. fett skön är den... Jag klagar alltid på mina kuddar och nu närjag äntligen hittat den kudde jag letat efter behöver jag inte köpa Tempur kudden.
Nä nu ska jag fortsätta plugga sedan så ska jag nog köra en slutstädning på övervåningen så ska ni få se för och efterbilder!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0