dance into the nigth

Ingen mat för mig idag! Så känns det i alla fall. Mår illa. Vill inte bli sjuk.
idag när jag kom hem från skolan gick jag och la mig. jag vaknar av att pappa dyker upp i mitt rum och säger. "JAHA så du är hemma, vi har försökt att ringa dig!"
Både mamma och pappa hade försökt att ringa hem och till min mobil men jag sov för djupt för att ens lägga märke till det.
Nu sitter troligen pojkvännen på planet. Han ska flyga för att tävla lite. Oh jag får sitta här i min ensamhet och bara vänta på att han ska komma hem igen. HAHA nä så ligger det inte riktigt till. Visst han är på flygandefot, men jag kommer endå nte vara hemma den här helgen då jag ska stå på scen. Ska dansa. HJälp jag snurrar bara åt fel håll hela tin.

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0