the walk of shame!

Hemma och har nu sovit i någon timme! Snacka om att jag är förbaskat trött. Kom hem vid 10 tiden idag. Så vad gjorde jag igår? Jo jag gick ut med S för att fira en av hennes underbara tjejkompisar. Vi bestämde oss för att gå till Collage där stannade vi hela kvällen tills det stängde. Det blev en galen kväll. Mer än så säger vi inte ;)
Borde egentligen plugga nu men jag är för trött. Ska plugga lite senare, då nadija ringer mig. Eller så gör jag det lite innan. På tisdag är det nämligen nationella i Matte D. Baiis.
Nä nu måste jag gå upp och provligga gästsängen, ska se om den går att ligga i medan jag väntar på att min nya säng kommer.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0