Snart dax igen!

Ska snart ut och springa mina 3 km. Måste först ta neseril och byta kläder kanske hosta lite mer oxå. Vill inte vara sjuk eller snarare förskyld, nu när jag äntligen har kommit igång med träningen igen efter min förra sjuka.
Dagens middag blev sallad i stora lass och en kycklings filé. Har alldeles strax städat klart det sista, jag måste bara ställa tillbaka allt på sin plats. Jag har varit ducktig idag. Fick för mig att tvätta fönstren. Så nu är alla fönster på min våning fiina.
Tyvärr måste jag vänta en timme innan jag kan gå ut och springa. Solen måste ha gått ner annars klarar inte min polarhund av att springa. Eller visst klarar hon av det, men jag vill inte att hon ska dö av överhättning. ni förstår hundar kan inte svettas. De riglerar kroppstempraturen genom tungan och tassarna.
(Jag och sesi för två sommrar sedan)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0