Igår!

Jag var så förbaskat sur hela dagen igår även när vi var ute och shoppade. Att jag inte hittade en klänning att ha på mig gjorde inte saken bättre.
Visst ja! Jag ska köpa ett par läsglasögon. Jag som verkligen HATAR glasögon. I alla fall när de sitter på mig. De är så fula på mig. Dock köpte jag inte ett par igår eftersom jag vägrade ha på mig de glasögon som vi plockade ut i skolan. Om jag ska ha glasögon så kommer jag absolut inte bära dem i skolan om de inte är mega snygga. Något halvdant fungerar inte.
Så vad blev det istället?
Jo jag köpte en PJ från MUJI, en blus från KRISS och massa med onödiga saker som galjar och kosmetik. Juste jag har bett dem på KRISS att smsa när det får in en kavajjacka i rosa, som jag blev kär i men den fanns inte i min storlek, kommer till Sthlm... De lovade att de skulle skicka upp den hit.
Sedan hittade vi en underbar kavaj på Tiger, som jag inte kunde bestämma mig om jag skulle köpa eller inte. Samma sak med en underbar kofta från Filipa K, dock tyckte mamma att jag skulle köpa orginalet istället. Men jag bha nej. Vi får se hur min gaderob ser ut i morgon efter att jag och mamma har shoppat vidare.
...
Nä nu ska jag ut med hunden Sesi! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0