hej hopp :)

Hej hopp en fradagskväll städning!
Sitter och pratar i telefon med min S, och nu ska jag börja städa. Alla som går i tvåan har väl inte ungått att det har varit nationella i Engelska B imorse å jag vaknae en halvtimme innan bussen gick!
idag har jag varit och tittat säng för min har börjat gå sönder. Ska köpa en riktig säng nu, en som håller i flera år. jag köpte ett par nya jeans idag oxå. Skulle köpa tre converse men min storlek fanns inte. jag ska ha 39,5 i storlek men när jag stoppade ner foten i dem känndes de för stora, då prövade jag ett par 38or och de satt finfint. Det tycte jag var så himmlans konstigt så jag prövade 39 men kännde ingen större skillnad. Så i slutändan blev det inga skor eftersom jag inte visste vad jag skulle ta för storlek. Alldeles för jobbigt.
Nä nu ska jag fortsätta med städningen. Hare gött så länge!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0