Vädret: Soligt Temp: Visar 15 grader :S

Hur gick det till? 15 grader utomhus? Nej det måste vara något fel på den. Min upptäckt fick mig att titta ut genom fönstret och ser att mätinstrumentet ligger på den svarta fönsterkarmen. Där ser vi, inget fel utan bara de att svart plåt absorberar solvärmen!

Har precis hoppat in innanför dörren. Min dag har varit bra, har somnat på en del lektioner dock. Efter skolan åkte jag in till stan för att köpa en present till S. Pinsamt gick JAG Ulrika vilse! Vilse och vilse, jag visste var jag var, jag vet alltid var jag är när jag är i stan, Sthlm är mitt hem. Det jag menar med att jag gick "vilse" var den att jag inte hittade affären jag skulle gå in i. Den hade gömt sig!
Jag hatar att köpa presenter till folk. Det är mycket lättare när man inte behöver bry sig om hur mycket det MÅSTE kosta. S köpte en ganska dyr present till mig när jag fyllde år, och eftersom jag visste om det exakta priset så kan jag ju inte vara sämmre än henne! SÅ NU gumman nu kommer jag slå dig, så det är bäst att du blir glad! Vilket gjorde mig pank! I alla fall på pengarna som jag tänkte köpa mina tommy hilfiger skor för.

Som för många tjejer så är det även det för mig, Skor är mitt liv! Jag älskar skor! Ju högre klack desto bättre. Jag har en hel del skor men jag brukar nästan aldrig använda dem, eftersom jag inte vill få dem att bli smutsiga om man går ut på krogen. Jag hatar alla som spiller sprit över än. Därför har jag aldrig mina fiiiiiiina bbysar på mina fötter när jag är på krogen eller på "Vanlig" fest. Det påminner mig om att jag måste plåga mig själv med att gå in på en vanlig skoaffär och köpa ett par Högklackat som jag kan ha på mig ute på krogen utan att vara rädd att de går sönder..
Man vet aldrig var Jag gör med skorna. Sist jag var ute, så fick jag och Sir. Epic för oss att bestiga ett berg, mitt i natten, och fullt med snö!


Kommentarer
tusse

Var gärna med i dagens blogg :)

2011-03-14 17:34:30
URL: http://tussex.blogg.se/
tusse

nej, det behöver det inte vara. Tog bara en bild..

2011-03-14 19:46:38
URL: http://tussex.blogg.se/
Petra

Svar ja min vän har lovat att ta hand om mig. jo tack det är bra men har lite pms sj?

2011-03-14 19:51:49
URL: http://petrasjogren.blogg.se/
tusse

ja ett stativ skulle jag behöva till min kamera, fast jag vill ju ha en ny, det är så jobbigt att ta kort tex ute när man inte har ngt bra ställe att ställa kameran;P

2011-03-14 19:52:32
URL: http://tussex.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0