Trött eller?

Jag har varit så slö hela dagen! Kom hem imorse runt 5-6 tiden. Solen hade börjat att gå upp så det var ganska så ljust ute. När jag kom hem så fick jag ställa mig och dra loss ögonfransarna! Hade på mig mina lösögonfransar som jag köpte förra veckan. Det är så förbaskat jobbigt att vara tjej ibland.
Jag, S, och Kristina begav oss in till stan, vi träffades vid Svampen (stureplan) och begav oss till ett ställe för att föra lite. Vi bestämde oss för att vi alla skulle ta en gin&tonic och en fishermen. Det var första gången som de shotade. För mig är Shots livet! Det är kul och gott.
När våra drickor var slut begav vi oss till Entourage som ligger i Kunsan vid Viccan. (Mäsker att jag använder förkortnngar på allt, är uppväxt med dessa "slang" ord). Väl där så kom vi in och började dansa. Detta var vid 23 tiden. Man kan säga att vi dansade hela natten lång för vi slutade inte dasna förens stället snängde vilket var kl.4 (ny tid)

Killar har ett annat sett att se på livet. Att eröva en tjej är en merit. De blir bjudna på dricka och det blir ett öronbedövande ljud när det grattulerar vinnaren (vinnarläten/parningsläten). Killararnas kultur är en outforskad mark för många tjejer, men när man väl har kommit in i den så tycker man att den är ganska fascinerande. Det stora skilladen på krogen är nog toaletterna! På tjej toan står alla tjejer i kö och har en lugn tid, alla är främlingar och sköter sitt. Men undertiden på killarnas toalett så är det ett ständigt liv och stoj. Där står det och pissar i sina pissoar och håller en livlig konversation . De hojtar och hälsar på alla som kommer in ger varann en klapp på axeln, det verkar som om de är stor familj av bröder när man kommer in i denna stökiga äkliga miljö.
Vi hade denna diskussion när vi var i Makedonien jag och några killar, frågan var varför det alltid var så äkligt och piss på väggarna och skit.
Killen som jag döper till A gav mig en ganska så underbart utkast.
"Inte ens jag kan förstå varför de är så äkligt på toa, Killar ska lixom vara bra på att pricka hål och när man ska piss hur svår kan de då vara att träffa ett hål som är typ så här stort (han visar med händerna)" Älskar att han jämför toaletten med "hål" HAHA.

Högpunkterna under natten vad det att jag först och främst dansade bort en hel del kalorier, träffade en skit gullig kille (J), Fick en massa komplimanger av killar och av en tjej som grep tag i min arm medan jag dansade med J och bha: - FAN VA HET DU ÄR!!! FORTSÄTT SÅ DÄR!!
Så gårdagens galna kväll var underbar, men jag är fortfarande trött och vill sova :) vilket jag ska göra nu

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0