tidsfördriv

Nu har jag entligen tagit mig friheten att blogga. Jag har haft fullt upp hela vecka. Satt barnvackt måndag och tisdag, hade två provn oxå. Onsdag var jag i stallet och på torsdagen blev jag vikarie för en ridlärare. Så jag höll i två lektioner. och gjorde stalltjänst.
Nu är det i alla fall Lördag, och jag sitter och väntar på att gå ut till bussen. Ska iväg och dansa. Jag har försökt att lära mig koreografin som vi håller på att lära oss. Jag kan den men inte så fort som vi ska kunna den! Men det fixar sig nog snart. Efter dansen måste jag måste jag skynda mig hem för att göra klart tårtan som ska stå på bordet vid 3 tiden. Mamma och Pappa ska ha bjudning idag. Sedan till kvällen kommer några kompisar till päronen över och ska äta middag. Då ska jag och mina tjejkompisar ut på krogen och ha kul! thihi Vi får se om jag skriver mer i dag. Ha det bra så länge.
KRAM

Kommentarer
Petra

du får ha en bra lördag

2011-03-26 13:29:37
URL: http://petrasjogren.blogg.se/
Petra

sv min dag var bra i går

2011-03-26 14:58:13
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0