streetlight people!

Jag behöver nya käder! Nya kompinationer, nya färger, nya skor, nya väskor och nya jackor!
Jag känner mig fett B när det kommer till kläder att ha på sig i skolan! Kommer aldig på nya sätt att ha på de kläderna jag har. Kanske beror på att jag köper kläder i sett. När jag går ut och köper tex en kjol så köper jag allt till den outfiten. I olika affärer. Måste börja köpa fler kläder som passar till mer än ett plagg.
Å jag önskar att jag kunde ha jeans, för då skulle allt bli så mycket lättare. Man kan lixom ändra en outfit med att bara ändra tröja eller tjocktröja eller smycken. Men nu när jag har intalat mig själ att aldrig ha jeans eller byxor på mig igen, (tills jag gått ner i vikt) så kommer jag gripas utav klädpanik sii så där varje vecka!
Hoppas allt är bra med er.
Idag har jag prov i svenska och sedan är det stallet som gäller. kommer komma hem runt 11 tiden så detta bliri nog mitt enda inlägg för dagen. KRAM!

Kommentarer
Petra

svar min helg har varit bra men har fortfarande ont i halsen svårt att svälja. hoppas det släpper snart.

2011-03-23 16:31:23
URL: http://petrasjogren.blogg.se/
Emelie - 19år och tvåbarnsmamma!

Sv: Dottern är 3år och sonen är 3,5 månad :)

2011-03-23 23:01:15
URL: http://mammatillebbaa.blogg.se/
Emelie - 19år och tvåbarnsmamma!

Sv: Jag fortsatte att gå i skolan under graviditeten fram tills i januari ungefär och tanken var då att jag skulle plugga hemifrån och sen när hon var född så skulle jag komma dit ca 1 dag i veckan. Det höll i någon månad sen hoppade jag av. När hon var 1,5år så började jag läsa upp mina betyg på IV. När hon var 2,5 (och jag gravid med Lias) kom jag in på den linjen jag ville och gick till November sen föddes han 8 december så nu pluggar jag på distans =)

2011-03-24 10:06:47
URL: http://mammatillebbaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0