SENIL!?!

Sir Epic måste ha smittat mig, även fast han nekar till brott. Jag fick nemligen jätteont i halsen efter att ha varit hos honom. Så jag anklagar dig, och skyller på dig att jag går upp i vikt, för att jag inte kan träna. kom just innan för dörren, och jag upptäckte att jag hade glömt att låsa. Jag trodde även att jag hade tappat min mobil för jag var 100% säker att jag hade stoppat ner den i fickan innan jag gick ut. Så jag var i nästan upplösnings tillstånd när jag gick in i huset.
Blev även lite paranoid när jag såg att dörren inte var låst! Tänk om tjuven fortfarande är kvar inne i huset!!
Fatta vad glad man kan bli när man "hittar" sin mobil. Jag gick igenom hallen och där på halvbordet låg den fint och prydligt. HAHA
Jag har börjat bli SENIl!

Kommentarer
J'

Så sööt dn hund e:D<3

2011-03-09 21:38:56

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0