människor jag älskar

Min Mamma: Det är nu på senare år som jag har lagt märke till att min Mamma är den bästa! Ju äldre jag blir desto bättre vänner blir vi. Jag vet att många säger att det skulle vara hemskt att kunna dela med sig om allt till sin mamma. Men jag vet inte vad jag skulle gör utan henne! Vi hittar alltid på skoj som tillexempelt går ut på resturang och sedan ser en film på bio. Eller tar en heldag i stan och går runt och shoppar oss galna. Jag har inget att dölja för min mamma.
Jag ser upp till henne som en super-dunder-mamma, för någon dag sedan frågade jag henne hur hon pallade och klarade av tre barn helt själv i månader (medan min pappa var till sjöss) hennes svar var att hon inte visste. Lixom sjukt barn, lämna på dagis. Oj, smöret är slut, på med kläderna på barnen och sedan ner till affären. Min mamma är helt klar den bästa!
Min pappa: Så klart finns min pappa oxå med på min lista över personer jag älskar. Visst vi snackar inte så mycket, vi har ett mer tyst förhållande gemtemot varann. Vi kan sitta tysta i timmar och bara vara. Om det är någon som jag ska tacka för allt händigt arbete som jag kan nu så är det han. Han lärde mig att utveckla min artistiska sida, han lärde mig tälja, segla, förtöja båten, köra motorbåten, snickra och allt händigt som man kan tyckas behöva veta. Visst var min pappa borta mycket när jag var liten men vi barn fick alltid presenter från världen över nr han kom hem, vi fick även följa med på hans båt några gånger.

Mina bröder: Jag måste medge att bättre bröder kan man inte ha! Om jag får barn någon vacker dag så hoppas jag på att den första är en kille. För det finns inget bättre än att vara lillasyster till två stora starka bröder, som skydar än i vått och tort. Visst hade vi tredje världskriget hemma här förut när jag var mindre, men som sagt ju äldre vi blir desto närmare kommer vi varann. Det finns inge roligare än när de bjuder ner mig till gbg och vi har det kul.

Nu till mina vänner: Vi har så klart flickan som jag betecknar med bokstaven S och jag har nog ingen kompis som är mer olik mig. Jag hatar hennes stil på kläder, hur hon topperar håret när hon ska ut på krogen eller vara fin, jag hatar när hon säger att jag ska ta på mig något minder misslyckat, eller de gånger i snackar val av killar. Det är egentligen mot alla odds vi är vänner. Men jag tror det oxå är därför vi är så bra vänner. Vi gör en hel del tillsammans. Förutom att shoppa, haha, som sagt, vi har helt olika stil! Vi bråkar men förblir alltid vänner. Vi är som Tommy och Jerry då jag är Jerry ;) Löve Yöu tjejen!!!
bild från i sommras i Makedonien!

Sedan har vi min syster Nadija. Du är min älsta vän. Du har alltid funnits i mitt hjärta. Jag älskar våra pluggsöndagar som slutar med att vi äter upp kylen. Vi är natt och dag. Skönheten och odjuret. Du är då Skönheten. Jag har i många år drömt om en vänskap som alltid finns där, även fast det har gått år utan att någon har hört av sig. Det tog ett tag innan jag upptäckte att det inte var en drömm utan en verklighet. Du är min verklighet, du får mig tillbax till jorden när jag svävar i det blå. Du ser till att jag alltid står på två fötter, och du kommer alltid med kloka och genomtänkta svar. Jag har inga ord som kan beskriva hur du är som person eller hur mycket du betyder för mig.

Sedan har vi ju så klart Knas. Om ni vill veta hur det är mellan oss och hur mycket han betyder för mig så finns det radan ett helt inlägg om honom. Men jag ska säga några ord. Du fick mig att vilja Leva igen och du får mig alltid på bättre humör när mina tårar rinner. Älskar våra meningslösa samtal och våra konsitga ord på allt. SAKNAR dig FETT MYCKET MIN KNASBOLL! <3

Sedn har vi ju Prinsessan! Hon som befinner sig i england för tillfället. Du är mitt kastplank precis som jag är ditt! (Kastplank=någon man kan snacka med i år utan att de tröttnar på att kasta tillbax ord!)
När vi är i görningen så vet man alldrig vad som händer! Jag saknar dig så! kan inte vänta tills den dagen då jag får omfammna dig igen eller då vi försvinner för en dag och tar kort!

Kommentarer
S

Hahaha vi är så olika ullan!! Men jag älskar det!

Saknar våra knäppa dagar tillsammans...Men nu kan vi iaf gå ut och dansa, sommaren kommer bli CRAZY!!

Älskar dig till döds gumman!<3<3<3

2011-04-01 17:08:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0