Lusten att skriva!

Jag vill ha något att skriva om. Något intressant något som får mitt hjärta att släppa lite av det som den har gömt där inne. Men jag vet inte vad eller hur jag ska skriva.
Jag pallar verkligen inte av skolan. Vill inge hellre än att sluta skolan och bli mångmiljonär på en gång. Det är inte bara skolarbetet som skiter sig. Det är även jag. Känner mig ensam i en stor värld även fast jag har kompisar.
Det finns inget jobbigare än att gå till skolan och sitta av tiden och bara vilja gå där ifrån. Varje dag när jag vaknar är jag trött och sliten från dagen innan, det spelar inge roll hur mycket jag sover, jag är förstörd. Vill inte gå ur sängen, jag vill bara vända mig om och sova bort allt. Jag är inte den ända där ute som sätter på sig en mask när de ser skolan. Hatar allt med skolan att göra. Som jag sa, ingen känner mig där, jag kan inte vara mig själv, jag måste hela tiden uppnå olika förväntningar om hur jag ska vara och handla. Å jag pallar inte! Jag vill bara ge upp men jag klarar inte att släppa taget!
Vet ni vad jag känner mig för just nu.... eller vad jag skulle behöva....? Jag skulle behöva lite Knasbolls medecin! Skulle bara behöva hans närhet för 5 minuter och lite av det jag bär på lättar. Älskar att han inte dältar, så som många av mina tjejkompisar gör. Skulle jag bara få höra din röst Knas så skulle jag falla i tårar, SAKNAR DIG!
Vad är tårar?
Är det saltvattnet som rinner ner från mina kinder?
Är det min glädje eller min sorg?
...
Du har smakat mina tårar
Jag är inte rädd att låta dem rinna,
Du har kännt min smärta,
Du har hålt om mig tills jag somnat.
...
Så varför gråter jag framför dig?
- För att jag älskar dig
- För att du har mitt hjärta i ditt
- För att du aldrig dältar och eftersom du alltid ser till att jag mår bättre.
- och för att Du alltid säger sanningen om mig.
...

Kommentarer
Petra

måste man ha hår spray i lockarna hatar att använda det mitt hår blir ännu mera fett då

2011-03-28 20:25:03
URL: http://petrasjogren.blogg.se/
Petra

okej jag får se vad det finns på willys

2011-03-28 22:25:24
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0