I was born to tell you: I love you!

Sitter här i min ensamhet i ett stort hus. Vad ska jag gör nu då? Ingen vet, inte ens jag.
Dagens utsikter ser bra ut. Ska till skolan, börjar kl. 12, har två lektioner, sen blir det stallet och vara hjälpinstruktör. Jag älskar verkligen att vara ridinstruktör och skrika på barnen när de ska göra något fel, och få dem att arbeta, sammtidig som man får dem att le när de gör rätt! Igår red jag en häst med namnet Killen. Jag hoppas verkligen att jag kommer få sitta på honom hela terminen och utvecklas tillsammans med han! Jag måste vara konstig eftersom jag inte tycker inte Killen har stora och jobbiga gångstilar.

Jag borde skriva på mitt NK arbete men jag pallar inte just nu! Jag vill bara krypa ner i sängen och drömma mig bort. Är det bara jag eller är Drömmarnas Värld en underbar plats att befinna sig på?

Juste jag har inte visat va jag fått från Italien! Snacka om att min mamma inte riktigt vet vad det är för saker jag älskar. Hon sa att den typen av väska jag beskrev inte fanns i Italien. Men jag blev endå glad. Det är en fin och enkel stadsväska som man kan ha på stan en solig dag. Ska ta kort på den. Sedan har hon oxå köpt ett par solglasögon! Tror att jag kommer "låna" dem av henne. Igår som sagt fyllde min mamma år. Kan visa va det var jag köpte till henne.
Ses snart igen, ska fotta lite saker nu :)

Kommentarer
Emelie - 19år och tvåbarnsmamma!

Sv: Åh tack =) Glad jag blir!

2011-03-24 10:31:15
URL: http://mammatillebbaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0