hur ska jag våga?

Kommer jag kunna våga kolla på min film helt själv? Interview With The Vampire är den film jag har köpt för att se idag. Visst det är en vampyr film och jag brukar att älska att se dem! Men jag brukar inte sova helt själv när jag kollat på en sån film. Mamma och Pappa brukar ju alltid vara hemma.
Är nämligen ensam hemma. Visst min hund Sesi är ju med mig. Det påminner mig att berätta va hon gjorde nyss. Dörren till tvättstugan var öppen och hon kommer ut med sitt ben som jag hade plockat undan. HAHA
Nu ska jag i alla fall kolla in min film!
Interview With The Vampire (En vampysr bekännelse):

<
Detta har jag brevid mig!

Kommentarer
Petra

den är inte läskig har den hemma och sett den antal gånger

2011-03-13 01:03:50
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0