Cheap perfume never lie

Angående parfym och parfym! Som överskriften säger Billig Parfyn Ljuger aldrig! Vilket är så sant så! Det finns inget äkligare eller mer jobbigt än att känna odören av billig parfym när man sitter på bussen eller när en person går förbi.
De jag undrar är om ni allvarligt gillar att gå runt och lukta billigt? Köp en dyr parfym istället för 100 billiga som är så bläigt.
Jag klarar inte heller av personer som köper fel parfym. En sak ni måste veta när ni köper parfym, titta inte flaskan, Känn på lukten hur den smälter in med er egna kroppslukt.
Parfym är inte till för att dölja, utan för att få din redan goa lukt lukta ännu godare.

Mina parfym tips:

1. Fall inte för flaskan.
2. Pröva parfymen på ditt egna skinn och lukta efter några minuter.
3. Köp inte samma som alla andra (Om den passar på en av dina kompisar betyder det inte att den passar på dig)
4. Köp hellre Eau de toillette parfym (Den är mildare och smälter samman bättre med din lukt utan att dölja den)
5. Spraya ALDRIG mer än två sprut. (Du vill inte döda alla som gr förbi med huvudvärk, plus att det blir för överdrivet)
6. Spraya i luften och gå in i "duschen" eller spraya från ett lite längre avstånd.
7. Ha gärna en Parfym för varje årstid och en mystisk "Nattklubbs" parfym.

Mina babysar!


Dior har lyckats riktigt bra med denna! Den är min nummer ett!
Versace: gör i allmänhet bra parfymer. Denna har en rich smell. Den är sensuell till tusen.
Victor & Rolf: Denna har varit min favorit i ett antal år. Men nu har jag tröttnat på den eftersom det är så många som har börjat använda den.






Kommentarer
LIENE

sv: hehe, najs, de är goda:) men kladdkaka är 1 000 000 gånger bättre!

2011-03-18 06:16:38
URL: http://lienes.blogg.se/
Jen

Härliga parfymer!

2011-03-18 09:39:15
URL: http://apieceoftokyo.se
Ida

Dior Hypnotic posion har jag med, luktar så jäkla gott!

2011-03-18 09:52:09
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0