var ju sjuk igår

Jag var ju sjuk igår, har även ont i magen nu oxå. Läkaren trodde allt berodde på att skolan varit så stressig att när jag nu kan slappna av så slutade min mage fungera. Hatar att må illa, Jag spyr hellre än att må illa. Det är typ skönt att spy när man veerkligen mår piss. Är inte som några av mina kompisar som gråter pga att det spyr, jag gråter eftersom jag mår illa. Lixom Närman spytt klart är det lungt för en tid framöver vilket är bättre än att ligga på toagolvet och vänta!

Var ju hos min frisör i Fredags och titta vad gullig hon var och gav mig nytt shampo och balsam då jag frågade om vad jag skulle göra åt mitt fettiga/torra hår!

Det coola med det här är att du bara behöver en ärta stor klick med shampo och sedan tio delar vatten för att få ett finfint resultat. Använde det och nu en och en halv dag senare ser mitt hår inte äklickt och smutsigt ut, som det brrukade göra efter en dag.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0