sådant händer

Slår vad om att nästan alla av er har sommarlov. Det har inte jag!! Sluter på onsdag! och har ett prov imorgon. Jag måste ha lyckats stänga av min mobil i sömnen för jag vaknade för tio minuter sedan. Med andra ord jag har försovit mig 3 timmar. Det har dock sina orsaker. Jag vaknade nämligen vid 3 tiden av världens ondaste mensvärk, vilket ledde till att jag var tvungen att gå upp ta en Ipren som inte började värka föräns typ runt fyra tiden. Å det gjorde så ont i magen och jag mådde så illa att jag satt på toagolvet och väntade tills tabletten skulle börja värka.
Men nu värkar det som om nästa tablett måste sväljas. Baiis. Brukar inte ha så här ont i vanliga fall
=

Kommentarer
Anonym

p-piller är jätte bra mot mensvärken.

har nu ätit det i 2 år. Innan jag började med det så hade jag en otrolig värk mådde illa,kunde knapt röra mig när jag var 14 så fick jag en sådan värk att jag inte kunde röra mig knappt så jag fick tabletter av lä'karen och det hjälpte inte ett dugg så när jag fyllde 17 så provade jag p-piler och jag märkte direkt att de hjälpte blödningen minskade också så det var skönt. nu slipper jag lida mer

2011-06-14 02:54:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0