Last nigth

Av checkning:
  • var och träffade släckten √
  • grillad mat till middag √
  • tog bussen in till stan √
  • träffader prinsessan √
  • åkte till Rålis √
  • satt och chillkrökade med minst 30 andra √
  • Såg solnedgången √
  • såg soluppgången √
  • gick till slussen √
  • Såg slutet av en misshänling √
  • ringde polisen √
  • gick sista biten till slussen √
  • Åkte hem √
  • SOV! √

Igår var en fantastiskr rolig kväll. Jag följde med Prinsessan till Rålis för att fira sommarlovet (dock inte jag eftersom jag går enda till onsdag)
Vi satt och cillade i flera timmar. Sedan så gick jag Prinsessan och några andra till slussen för att ta bussen hem. Men när vi kommer till bron över till Riddarholmen (gammlastan) så ser vi folk som slår varann. Prinsessan tar upp mobilen och slår 112 sedan ger hon mig telefonen. På 4 minuter kommer två stora minibussar med poliser dit och jag kunde andas ut.
Sedan åkte jag hem och sov.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0