korsdrag?

Har legat i soffan nästan hela dagen. Det var mysigt men jag är förbaskat trött. Kan inte gå och lägga mig förän min kusin, gudmor och deras barn kommer hit. De skulle landa på arlanda för 7 minuter sedan. Men man vet ju aldrig hur det är med flygplanen. Funderar på om jag ska ta mig en svalkande dusch och sätta på mig lite myskläder.
Sitter nämligen i mitt rum och har alla dörrar till rummen öppna samt att alla fönster på övervåningen står på vid gavel. Kanske kan sova lite i natt. Innan jag måste upp igen. Kan inte fortsätta vara så här degig. Måste få ett stop på allt slöande.
Här med lovar jag att morgondagen kommer  att inehålla gym!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0