Sista/dagen/

har inte skrivigt på länge jag vet. Men det har sina förklaringar. Jag har varit för trött för att skriva när jag kommer hem från gården.
Veckorna har gått så fort eftersom vi har haft det så roligt. Jag och kristin skrattar hela tiden eftersom vi är flummisar. Igår gick jag ner mig i myren när jag skulle sätta upp hästhagen, vilket var kul.
Jag har även kommit på hur jag ska lägga upp mitt projektarbete nu. eftersom jag nu har mycket information.
Som sagt idag är det sista dagen här för mig. Mamma och Pappa kommer och hämtar mig så åker vi vidare till junsele imorgon. Så i kväll blir det grillning. Vi får se vad det blir för kött. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0