Dag/Fem/

Dagen har varit varm och solig, har bränt mig en hel del. Finns ingen stor helfegur spegel här så jag kan inte ta kort på mina axlar.
Dagen började vid 9 tiden då jag satte mig i köket hos de som jag praktiserar hos. Kristin skulle iväg på några ärenden så jag fick ta hand om hundarna på morgonen, ta bort bajsen och mysa med hundarna. De fick lite kvaletetstid med mig. tog några söta bilder oxå.
Efter det så tog jag mig i fund med att montera bort säckarna på vinter slädarna och sedan kära dem. Hann inte med alla så jag får fortsätta imorgon, det var världens bästa terapiarbete för mig. När Kristin kom hem så åt vi lunch detta var runt 16 tiden. haha, Efter maten fortsatte vi lite med slädarna sedan satte vi upp en provesorisk hage till hingstarna och släppte dem där.
Igår då sesi drog ketting i minst en timme

Passade på att ta lite roliga bilder på hundarna när jag hag klappade dem

Ser någon likheten?


Smilea för dagen

Detta är en av mina favoriterr, Han är så förbaskat söt med sin "lejonman" det är hans vinterpäls som ramlar av.

min söta vän! Ska nog sno med henne hem :)

Skåda mitt arbete!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0