tjoho

Jag vet att jag sa att jag skulle lägga ut bilderna på mina presenter. Men om sanningen ska fram så orkar jag inte just för tillfället! så jag tänkte skriva lite om dagen!
Jag trodde det skulle bli stor skillnad när man drack alkohol! omg Jag blev typ inte ens lulllig :S Så en liten besvikelse var det där! Men det blir nog hårda tag på fredag när Knas ska ta med mig ut på krogen! undra var vi hamnar. som vanligt kom familjen in och sjöng (familjen: pappa å mamma, bröderna är i Thailand och gbg!), hatar när pappa leter fram min kamera och ska ta bilder på mig när jag sitter/ligger i sängen nyvaken! När jag hade öppnat paketen var det dags för frukost!
sen kom skolan! baiis!
Efter skolan så åkte jag inte till stan för att träffa päronen vid Norrmalmstorg. Nu va det dags att äta!
Vi åt på Mathias Dahlgren Å fy-fanders va god maten var!
jag tog först Kronärtskocka & purjolök, me vattenkrasse, gotlandstryffel, lökringar och lagrad ost. sen till "varmrätt" tog jag Stekt kyckling från Knäred, tryffelbechamel, stekt spenat och rostad lök. Sen kom den underbara efterrätten! vilket blev kaffe och en Ungsbakad vild choklad från Bolivia, gräddfil, tofféeglass och nötter!
Denna restaurang är varmt rekomenderad om ni ska festa till tillvaron, rätterna är såkalla medelstora rätter, vilket gör att de är mindre än huvudrätten men större än en förätt! Allt är producerat från fairtrade, eller närpruducerat och bara lagat på råvaror! GUDOMLIGT gott måste jag säga!
Ha en underkön kväll... PÖSS och KRAM!
Och tack till alla som har Grattat mig! <3
http://www.mathiasdahlgren.com/

Kommentarer
Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-12 01:00:37
URL: http://millahoman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0