HEJ

Hej underbara ni!
Vaknade kl:6 av att mamma och pappa kom in i mitt rum och sjöng JA MÅ HON LEVA!
Nu är jag 18 eller egentligen inte! Föddes kl.4 för 18 år sedan! Det tog 13 timmar för mig att komma ut.
Var egentligen beräknad att komma den 9onde men det gjorde jag inte!
Då säger pappa:
- Hon får komma vilken dag som helst men inte den 11.
HAHA och det trodde han verkligen att jag skulle lyssna på :P haha
Korten på mina presenter kommer ut i kväll!
Nu ska jag iväg på en LÅNG dag i skolan! <3 <3

Kommentarer
Jolline

Underbart! GRATTIS än en gång!! :))



När jag blev 18 kom pappa också in o sjöng för mig haha. Och senare på dagen fick jag två klass II öl HAHA!!



Ha en underbar dag!

2011-01-11 07:09:15
URL: http://jolline.blogg.se/
Josefine

sv: joodå, det har varit bra :D

nae, jag tycker att dirty dancing 1 är bättre än 2:an ;)

2011-01-11 17:52:43
URL: http://livetenligtjosefine.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0