hänt idag?

Idag har jag vaknat, åkt till gymet och sedan hem och ätit middag! Det låter som en lång tid men om sanningen ska fram så gick det jävligt fort var i gymet från 1 till halv 4 vilket är tre timmar, När jag kom hem vilket var vid halv 5 så gjorde jag och mamma i ordning middagen. Det blev en sallad, gott i gottgott. Snart ska jag åka in till stan igen för att träffa S på 60. jag kommer dock inte kunna äta något för min mage är full!
Kom och tänka på en sak! Igår var jag ju på bio och vi såg Easy A. (världens bästa film, utklassade alla chickflicks hitintills) huvudrollens mamma påminner så jäklans mycket om min mamma. Fett läskigt! Men om man har världens bästa mamma så har man! å jag tänker aldrig låna ut henne till någon! :P
Ha det så gott!

Kommentarer
ameena - skånes största blogg

tog du bort din fina header igen hjärtat ?

2011-01-04 23:46:58
URL: http://ameeena.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0