NU drar jag ut!

Ut i snön och pulsa! Mamma tog mina vinterskor eftersom jag tvningade på henne dem. Så nu måste jag sätta på mig mina läderstövlar, men det gör inget. Ska ändå till Sickla för att införsaffa mat och lite annan proviant, så som datorväska! Måste nemligen ha en till fredag nästa vecka då jag åker till GÖTEBORG! Funderar även på att köpa en ny eyeliner på kicks. Fast jag egentligen behöver nytt puder.
Har varit ducktig och pluggat matte nu. Matte e fan kul när man knner att man kan allt. Man måste ju göra lite läxor fast man inte är i skolan. Man har ju skolplikt. :O

Kommentarer
KarinHannaIsabelle-

sv: Jo kulor är så great! :D tack! :d

2011-02-11 13:50:09
URL: http://khia.blogg.se/
Anonym

Inte om du går gymnasiet ;)

2011-02-11 20:39:51

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0