Nest!

Nu har jag snart fixat klart i mitt nest. Har sädat och möblerat om sedan jag kom hem från farmor. Det ända som är kvar att göra är att bädda rent i sängen! Jag älskar nybäddade sängar. Nu ska jag bädda ur sängkläderna för att sedan gå ner för att stryka 4 öngott och ett lakan! Har saknat manglade lakan länge nu. Mamma manglade alltid våra lakan när jag var mindre, men med åren så slutade hon att mangla. Så just idag fick jag sådan lust att sova på nytvättade strykna lakan för att det är så mysigt!!
Kommer att visa er bilder före och efter städningen. Men försst måste jag bli klar.

Kommentarer
Petra

nu är det igen tvälingdags i min blogg

kicka gärn in

2011-02-07 17:27:48
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0