My ROOM!

Igår tog jag bilder på mitt rum innan jag gick och la mig, orkade inte lägga upp dem på direckten så här kommer de.

FÖRE:


Detta är efter att Tomburken stått där! Självklart att det är stökigt. Mitt skrivbord har länge fungerat som förvaringsplatts för allt som jag inte orkat ställa tillbacka på sin plats.


Under:


Snart dags att plocka bordet i bitar!



EFTER:



Vet verkligen inte vad det är med mig och gamlamöbler


Mitt rum i allmänhet:



Titta Sesi ligger i sin mega stor säng bestående av Två duntäcken, ett fårskinn från Skåttland, En vandlig hunddyna och en dunkudde och självklart hennes lila/oranga ungen med näbb.


Mitt sminkbord, tagen sittande i min tron; (fotölj)



Min smatt, och fönster.



Rummets mest Heligaste plats!



MIN SÄNG:
4 sovkuddar
3 finkuddar
1 fleecefilt
1 duntäcke
1 överkast
ibland på vintern ännu ett duntäcke.
Å så klart gossedjuren

Detta är bilderna från mitt sovrum, men inte från hela mitt rum. Har nämligen en övervåning med allt jag behöver.
Eget badrum vilket är UNDERBART, eget allrum, en walk in closet, ett extra sovrum som jag använder som förvaring. Visst älskar jag mina bröder men när min yngstastorebror komer hem blir det panik.




Sesi i sin säng! titta "valpen" är så klart med

Kommentarer
Petra

svar vad kul hoppas du hittar någon bild än så länge har jag inte fått några mail från tävlingen

2011-02-07 22:28:43
URL: http://petrasjogren.blogg.se/
S

Vad fint det blev gumman!!

2011-02-07 23:33:22

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0