Mission!

Dagen mission är åt helvete jobbigt! Först är det skolan, åh dereckt efter skolan måste jag åka hem (de fick mig att  påminnas om att jag måste kolla bussen från skolan) för att hämta min PC för att sedan åka till sickla, ska köpa en väska, men jag vet inte om datorn passar. Sedan är det raka vägen hem! Plugga lite sen slänga på sig kläderna igen förr att åka in till TC för att träffa klasskompisar för att äta innan vi ska ses utanför Dramaten. VI ska se en teater som heter Stormen. Kommer komma hem runt halv 12! å så ska man utt tidigt imorgon! FAN orkar inte!!!!!!
Det är nästan så att jag vill skita i gbg!
hoppas att er dag blir underbar ijämförelse till min.
Mamma fotograf?

Kommentarer
Petra

hoppas du har haft en bra dag

2011-02-16 21:32:35
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0