min helg

Hej. Lovade att skriva om min helg.
Fredag:
Skoldag som vanligt, eller vi tittade på film hela dagen. Hoppade på mjölktåget till Göteborg, tog mig 6 timmar att åka. Vilket är riktigt jobbigt. Hade inte så mycket att göra på tåget. Sov, pluggade lite. När jag kom fram så fick jag köpa busskort och ta mig själv hem till min Älstabror, Mr.L. tur att jag kom ihåg var bussen gick ifrån, från i sommras. Bror mötte upp mig vid busshållplatsen och fick bära min tyngsta väska vilket var min Dakine väska. Efter middagen kom min andra bror och hälsade på. Vi kollade film och åt kakor och bullar.
Lördag:
Jag har ätit som en häst denna helg, vilket inte är så charmigt alls. På morgonen åkte vi in till Vasagatan eftersom jag hade en tid på Dansaffären kl.1. Där prövade jag nya tåspettsskor, de hade de inte inne så de har specialbeställt dem nu, och de kommer dimpa ner i brevlådan om si så där en månad, påstade från staterna! Hoppas de passar och blir godkända av min lärarinna. Efter gick jag och Mr.L in till staden för att hämta upp Bror nr.2 på sitt jobb. Han jobbar med att utveckla en ny app. Vi gick och fikade. Sen var Bror tvungen att gå tillbax och jag och Mr.L åkte hem till honom och skulle plugga men det slutade med att jag satte på filmen Death race.
Efter middagen, klädde vi oss i sommarkläder och gick hem till Kajsa för att förkröka! Vi spelade 3man, en ny dricklek jag lärde mig, den var riktigt rolig.
När klockan var dags så gik vi ner till Chalmers för att ställa oss i kön. De finns verkligen konstiga personer vi Chalmers, Studenter kallas de.
Det var kul att komma in på festen sen. Det var sand på golvet och bra musik spelades. Jag och Bror (båda bröderna var med) stod och snackade en del! Snacka att jag alltid har någon att vända mig till om det är något jag undrar över. Bror finns alltid där för att beskydda mig, Mr.L finns alltid där för att ställa upp. Om jag får barn någon gång så vill jag att mitt första barn ska vara en kille eftersom han då kommer att beskydda sin syster. Det finns inget bättre än att vara lillasyster till två stora starka bröder.
Vid halv tre tiden började vi bege oss hem. Jag, Mr.L och hans tjej. Mr.L tvingade mig att äta en Z-burgare vilket de säljde utanför ingången till fest lokalen.
Söndagen:
Vaknade runt 10 och hoppade in i duschen eftersom jag kände mig äklig efter gårdagen, efter det så packade jag min väskor och vid 1 tiden begav vi oss till stationen. Jag fick åka en dubbeldäckat tåg. Helt random, trodde jag hade gått på fel tåg men det hade jag inte! Jag måste säga att jag gillar att åka de nya fina tågen. Vi var sorligt nog försenade in till Sthlm men det gjorde inte mig så mycket. När jag kom hem stod det god mat på bordet. Sedan pluggade jag lite och gick och la mig.

Kommentarer
Petra

svar tur att jag äter p-piller nu innan jag började äta det förra året så hade jag ännu ondare.Men nu är det bättre, det är bra med mig men lite förkyld.

2011-02-21 18:30:14
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0