Lördag!

Har inget att göra! Skulle ha firat en förtidig alla hjärtansdag med Munken idag, men han var fortfaraande sjuk så jag ville inte åka hem till honom för att bli smittat. Så efter dansen åkte jag hem! Snacka om fint väder vi hade idag, fast lillajag upplevde det inte så länge för jag gick och vilade mig en stund vid 1 tiden och, och vaknade efter 1 och en halv timma. Var inte meningen att jag skulle sova! Jag borde visa er mitt nya inköp! det är en Lap Chill Mat. jag gillar praktiska uppfinningar. Många som har PC-datorer vet att det blir förjävligt varm om benen när man har sin Laptop på knäna, vi vet även att det kan börja brinna om vi har dem liggandes i sängen. Så nu införskaffade jag mig detta "bord" med två fläcktar som kyler ner datorn och gör att livslängden på PC blir längre och den blir inte lika snabbt seg. Den har även en underbar lutning som gör att den är underbar att ha i knät och även när man sitter vi ett bord. Den är köpt på Clas Olsson, vilket i övrigt är en bra affär, har inte upptäckt det förs nu.
Har precis bakat bullar, det blev kanel och vaniljbullar.  Ska se om jag hinner baka mina Amaretto kakor oxå, snarare orkar baka dem.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0