"lider av befinnande"

Vaknade just, tyckte jag var duktig när jag vaknade med att ha ögonbindeln på mig. Hände dock något läskigt i natt! Tror det var en dröm man jag var 100 procent säker att någon hoppade in i min säng. Jag kommer ihåg att jag skulle betala för något jag hade gjort! Jag var helt lugn men så vaknade jag av att någon attackerade mig men nuddade bara sängen! Jag flög upp eftersom hela sängen röde sig! Trodde det var Sesi som sprang in i min säng men när jag tittade ner på golvet så låg hon sött och sov i sitt sovhörn. Jag blev lite sktsrofen, eller hur man stavar det efter det eftersom det var så verkligt!
Jag är en vidskeplig person och tror på övernaturligt så som spöken. Därför hatar jag att se skräckfilmer eftersom jag inte kan sova på flera veckor efter jag sett en sån film!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0