jag är inte död

Hej. Jag vet jag har inte skrivigt på långe, snarare två dagar.
Sanning  är den att jag inte har varit hemma i helgen. Jag gick ut på lördagkväll för att ha en trevlig kväll med Sir Epic och Munken på stan. Vi träffades på ett förkrök ställe vid Stureplan. När jag skulle gå in så frågar vakten om jag är släckt med en Elin! Det är andra gången jag blit tillfrågad om en speciell Elin som bär mitt ovanliga efternamn, så nu tänker jag gör lite dektektiv arbeta och se vem den här Elin är.
När klokan började dra sig mot två gick vi vidare till Entorauge vilket liggger i Kungsan
När vi skulle bege oss hemmot så följde jag med Sir Epic hem. Där stannade jag hela söndagen, eller vi vaknade vid 4 och jag åkte hem vid 21.
Jag sammanfattar helgen som fantastist och super kul!

Kommentarer
Sara Adlers

Svar: Okej, men jag lånar den av dig då :P



Har du haft en bra dag? :)

2011-02-28 17:36:11
URL: http://adlers.blogg.se/
Petra

vilken tur att du lever <3.

Jag har inte hellre haft tid med att blogga eller inte haft lust pågår att jag inte mår så bra.

2011-02-28 22:50:14
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0