Inte bara du!

Läste min kära vän Saras blogg och där berättar hon om att hon är inne på en anti-blogg vecka. Jag känner desamma. Jag har verkligen varit dålig på att skriva denna vecka, har inte ens något att skriva om. Kanske tar mig i kragen till imorgon, men som läget är nu så orkar jag inte. Det är mycket som snurrar i mitt huvud, plus att jag haft en jobbig gnatande huvudvärk hela veckan.
Hoppas er helg blir fantastisk. Mina planer ser ljusa ut.
Idag ringde dans shoppen mig och berättade att det skulle ta 7 till 8a veckor innan mina skor skulle dimpa ner i min brevlåda. Snacka om jobbigt läge!!

Kommentarer
Petra

svar va trevligt. vi ska beställa hämtmat från en resturang och äta hemma hos mig sen också dricka vin har inte drukigt så starka drycker innan bara cider 2,25. sen nlir det att handla lite inför kvällen myset och så. Kollar på film, gå ut kanske i mitt samhälle så hon får ser hur jag bor,kanske ha spa med får se hur tiden går. Köra singstar ska vi göra i alla fall

2011-02-24 21:50:54
URL: http://petrasjogren.blogg.se/
Sara Adlers

Jag har inte heller så mycket att skriva om. Men det mesta handlar nog om att jag har så mycket plugg! Och nästa vecka kan jag ju inte blogga alls för då har jag ju ingen dator. Riktigt bajsigt :P

2011-02-24 21:57:45
URL: http://adlers.blogg.se/
Petra

mm mamma köpte en liten flaska till oss med nå katt på

2011-02-24 22:29:03
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0